ویژه‌برنامه‌ی انسان سالم، کودک و نوجوان سالم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال به مناسبت هفته‌ی سلامت، ویژه‌برنامه‌ی «انسان سالم، کودک و نوجوان سالم» را با همکاری نیروی انتظامی شهرستان برگزار کرد.

ویژه‌برنامه‌ی انسان سالم، کودک و نوجوان سالم با حضور ۲۵ نفر از دختران کودک و ۴۵ نفر از پسران نوجوان در کانون پرورش فکری خلخال برگزار شد.

در این برنامه، توجه به نوع غذا و تغذیه مناسب برای حفظ سلامت بدن و جلوگیری از بیماری‌های غیرمسری موضوع کارگاه نقاشی بود که شرکت‌کنندگان  با توضیحات مربیان با فن پاستل و مداد رنگی نقاشی کشیدند. در این نقاشی‌ها غذاهای سالم، برخی از رژیم‌های غذایی امروزی و به‌ویژه غذاهای رستوران‌ها و غذای فوری که در کنترل خود انسان نیست و دارای ترکیبات مضر برای سلامت انسان هستند، معرفی شدند.

همچنین کودکان در نقاشی‌های خود ورزش کردن، دیدوبازدید با خویشاوندان، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و ... را به‌عنوان یک عمل انسان دوستانه به تصویر کشیدند.

در ادامه، کارگاه بحث آزاد در قالب پرسش و پاسخ با نوجوانان با حضور کارشناس نیروی انتظامی در سالن سینمای مرکز اجرا شد. در این برنامه کارشناس نیروی انتظامی در خصوص هفته‌ی سلامت و نوجوانان سالم صحبت نمود و سپس به سؤالات مطروحه پاسخ گفت.

در پایان برنامه به شرکت‌کنندگان در کارگاه نقاشی جوایزی اهدا شد و همچنین از ۳ نقاشی برگزیده، تقدیر ویژه به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =