کتاب‌سازی کودکان و نوجوانان خوزستانی با موضوع امام رضا علیه‌السلام

کودکان و نوجوانان خوزستانی با انتشار فراخوان بخش کتاب‌سازی کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این جشنواره شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مسابقه کتاب‌سازی شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... انتشار یافته است و مخاطبان برای شرکت در این مسابقه اثر خود (مانند: کتاب‌های تاشو، بازشو، دریچه‌ای، مقوایی، پارچه‌ای و...) را با مشخصات (محتوایی و فنی) یک کتاب می‌سازند.

بر اساس این گزارش، ارسال کتاب بدون متن (کتاب‌های تصویری با اصول و هدف مورد نظر) بلامانع است و شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی 8 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 18 سال مجاز به شرکت در این مسابقه هستند.

استفاده از همه تکنیک‌ها در تهیه‌ی اثر آزاد است و شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌توانند آثار خود را به‌صورت فردی یا گروهی (حداکثر سه نفر) تهیه و ارایه کنند.

گفتنی است: شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =