برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان کانون تهران

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و گرامیداشت مقام شامخ ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، مراسم تجلیل از همکاران جانباز کانون استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، روز شنبه یکم اردیبهشت 1397در سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، جمعی از همکاران ستادی طی مراسمی از سه تن از جانبازان گرامی کانون استان تجلیل کردند.

مدیرکل کانون استان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، در رابطه بااهمیت اخلاق و توجه بر سیرت زیبا نکاتی را خاطرنشان کرد. .

سلیمانی بیان داشت: ما برای جمال ظاهری خود اهمیت زیادی قائل هستیم، اما جمال واقعی و پایدار در صورت نیست و آنچه در درجه اول اهمیت است، سیرت و باطن زیبا و داشتن صفات و اخلاق نیک است. سیرتی که از سیاهی‌ها و پلیدی‌ها به دور باشد و انسان از نشان دادن و آشکار شدن آن سرافکنده نباشد و به آن افتخار کند.

وی افزود؛ جامعه امروز ما با مشکلات بسیاری در حوزه اخلاق مواجه است، اما می‌توانیم با تلاش و همت افزون‌تر ارزش‌های والای اسلامی را به نسل آینده منتقل کنیم.

سلیمانی به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت؛ همه ما مدیون شهدا و رزمندگان هستیم، وی افزود؛ در جبهه‌ها هر کاری که انجام می‌دادیم با وضو بود. با وضو می‌رفتیم، می‌آمدیم، می‌اندیشیدیم، حرف می‌زدیم و امیدوارم خداوند مهربان توفیق دهد تا بتوانیم جزء عاملان و حاملان فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس باشیم.

در ادامه هدیه‌ای از سوی کارکنان ستادی توسط معاونان اداری مالی و فرهنگی به ایشان اهدا شد.

سپس در ادامۀ این برنامه مدیرکل به همراه جمعی از همکاران ستادی به دیدار سعید کاوه و حسین جلالی رفته و از این همکاران جانباز تجلیل کردند.

سلیمانی در پایان با آرزوی توفیق و سلامتی برای همه جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همکاران  گران‌قدر جانباز در کانون استان، از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =