آیین نکوداشت نیم قرن تلاش استاد فرقدانی در کانون پرورش فکری

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، آیین نکوداشت نیم قرن تلاش استاد رسول فرقدانی، کارشناس مسوول هنری کانون استان برگزار شد.

سید رضا عقدایی معاون سیاسی،امنیتی استانداری اصفهان در سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های این هنرمند اصفهانی گفت: آثار زیبای هنرمندان همیشگی و ماندگار است و امیدوارم ایشان همچنان در خلق آثار زیبای هنری فعال و پرتلاش باشند.

مدیر کل کانون نیز با اشاره به تلاش و زحمات استاد رسول فرقدانی در کانون پرورش فکری گفت: این آیین پاسداشت سال ها خدمت صادقانه ایشان در کانون است و کانون به وجود عزیزانی مانند استاد فرقدانی همیشه افتخار می کند.

مهدی قربانی ادامه داد: یک هنرمند هیچ گاه بازنشسته نمی شود زیرا هنر وی همیشگی و مستمر است.

پخش کلیپی زیبا از سال ها حضور استاد فرقدانی در کانون، صحبت یکی از مربیان هنری کانون به نمایندگی از سایر همکاران و اهدای لوح های سپاس به این هنرمند باسابقه از دیگر برنامه ها بود.

آیین نکوداشت نیم قرن تلاش استاد رسول فرقدانی روز پنج شنبه 30 فروردین ماه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری،مدیرکل دفتر امور اجتماعی،فرهنگی استانداری و جمع دیگری از مسوولین استانی و شهری در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

گزارش کامل تصویری آیین نکوداشت استاد فرقدانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =