کانون پرورش فکری  در شهرستان مرزی درمیان، یک نعمت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی، وجود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در شهرستان درمیان برای فرزندان این شهرستان مرزی، یک نعمت دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی وعضو کمیسون آموزش در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از مرکز فرهنگی هنری درمیان گفت: همه‌ی مسوولان باید برای ارتقای  جایگاه فرهنگ و هنر بین کودکان و نوجوانان  به ویژه در مناطق مرزی احساس مسوولیت کنند و بدانند وجود فضاهایی هم‌چون کانون پرورش فکری در شهرستان‌های مرزی یک نعمت ارزشمند است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش کانون در شهرستان درمیان  اضافه کرد: توجه به  ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در فضایی شاد و متنوع همراه با اجرای فعالیت‌هایی که مورد پسند کودکان و نوجوانان است، ویژگی شاخص کانون در سطح کشور است.

این نماینده مردمی کتاب‌های موجود در کتاب‌خانه‌های کانون را از نظر تنوع در موضوع و محتوا متناسب با سن مخاطبان عنوان کرد و گفت: وجود مربیان دلسوز و مهربان کانون، کودکان را به خوانش کتاب بیشتر علاقه‌مند می‌کند زیرا منابع بسیار غنی از محتوای فرهنگی، هنری در اختیار  آنان قرار می‌دهند.

این بازدید صبح اول اردیبهشت 97 با همراهی محمد بشیری زاده فرماندار شهرستان درمیان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =