لزوم اجرای اقدام شورایی بربالندگی کودکان ونوجوانان

مدیرکل کانون هرمزگان گفت: دستگاه های فرهنگی متولی تربیت کودکان با تشکیل شورای همفکری و تعامل از ظرفیت‌های یکدیگر در جهت رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان استان استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان به دعوت از بخشدارهرمزدرجلسه‌ی شورای اداری این جزیره  که به مناسبت جشنواره‌ی بین‌المللی روز ملی خلیج فارس تشکیل شده بودحضور یافت.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عرض ارادات به شهیدان گلگون‌کفن شهدای هرمز افزود: هرمز جزیره‌ی هزار رنگ، یادآور رشادت‌های دریادلانی است که با شجاعت و دلیری خود توانستند دست بیگانه‌گان را ازسر این سرزمین کوتاه کنند.

سلیمانی احمدی ضمن تشریح فعالیت‌های کانون خاطر نشان کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون استان در تمام طول سال با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی با محوریت کتاب رسالت خود را درپرورش فکر کودکان ونوجوانان برعهده‌ دارد.

مدیر کل کانون هرمزگان از دستگاه‌های فرهنگی متولی تربیت کودکان خواست با تشکیل شورای همفکری و تعامل از ظرفیت‌های یکدیگر در جهت رشد و بالندگی کودکان ونوجوانان استان استفاده کنند.

سلیمانی در ادامه از نگاه ویژه بخشدارهرمزبه فعالیت‌های کانون تقدیر کرد و گفت: ازمسوولین درخواست میکنم برنامه‌های بلندمدتی را برای پرورش و تربیت  کودکان مدون کنند وزمینه رشد و تعالی آن‌ها فراهم کنند.

وی برنامه‌های فرایند محوری را زمینه‌ی رشد فکری و بروز خلاقیت واستعدادهای کودکان ونوجوانان دانست وبیان کرد:باید فرصت‌های جزیره را شناسایی کنیم وبا پرورش نیروهای متعهد وبومی زمینه تربیت نیروهای بومی را ایجاد کنیم.

رضا میرحسینی بخشدار هرمز:

کانون مکان مناسبی برای فرهنگ سازی و پرورش خلاقیت کودکان است

در ادامه‌ی این جلسه رضا میرحسینی ضمن تقدیر از تلاش مربیان کانون  افزود: نقش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در جزیره هرمز بسیار مثبت است و من از نزدیک شاهد تلاش و کوشش مربیان بوده‌ام که با علاقه و دلسوزی کار می‌کنند و از عملکرد این مجموعه رضایت کامل را دارم.

میرحسینی در این جلسه با بیان‌این‌که فرهنگ‌سازی در هرزمینه‌ای باید از پایه و از دوران کودکی آغاز شود گفت: اگر امروز فرهنگ کار و مسوولیت دربین کودکان شکل گیرد در آینده نیز شاهد پیشرفت بیشترجامعه خوایم بود.

وی مراکزفرهنگی کانون را مکان مناسبی برای فرهنگ سازی و پرورش کودکان ونوجوانان مرز و بوم دانست و یادآور شد: بنده هر چه در توان داشته باشم برای پیشبرد اهداف کانون انجام خواهم داد.

جلسه شورای اداری جزیره هرمز با حضور، امام جمعه هرمز، مدیر کل کانون، بخشدار و مسوولین ادارات جزیره هرمز در سالن بخشداری این جزیره برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =