کد خبر: 278421
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
دغدغه های فرهنگی جامعه پاسخ می خواهد

فرماندار آمل در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گفت: جامعه دغدغه های فرهنگی دارد و باید برای آن پاسخ داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی یزدان‌شناس در دیدار با فرماندار شهرستان آمل، ضمن اشاره به فعالیت های کانون در حوزه کودک ونوجوان بر اهمیت حمایت مسؤولان از این دستگاه تاثیر گذار تاکید کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران افزود: آمل دارای یک مرکز کانون پرورش فکری و سه مرکز آموزشی کانون زبان در بخش برادران و خواهران است که به ارایه خدمت در دو حوزه فرهنگی و آموزشی می پردازد.

فرماندار آمل نیزدر این دیدار ضمن مرور خاطرات دوران انقلاب و پس از آن در این شهرستان و اهمیت کار فرهنگی در آن زمان به نقش موثر کانون در تاریخ شهرستان آمل اشاره کرد و بیان داشت: جریان های فرهنگی متعددی در آمل فعالیت داشتند؛ اما کانون پرورش فکری در این میان بسیار اثر گذار بود.

سید جعفر رسولی اظهار داشت: وجود برنامه‌های هدف‌مند و اصیل در زمان بحران‌های ایجاد شده در آمل و همچنین عدم انحراف برنامه های کانون از خط انقلاب، توفیق کانون در حوزه فرهنگی بود.

معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان آمل با اشاره به شاخصه‌های یک برنامه موثر در حوزه فرهنگ ، عنوان کرد: برنامه محوری، هدف‌مند بودن و استمرار و فرایندی پذیر بودن برنامه از ویژگی هایی است که می تواند توفیق فرهنگی ایجاد نماید و این خصوصیات به وضوح در کانون به چشم می خورد.

رسولی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های امروز در سطح جامعه، کار فرهنگی اثر بخش است، تصریح کرد: کار در حوزه کودک ونوجوان اهمیت دارد. کانون آینده ساز است  چرا که میزان تاثیر گذاری در کودک ونوجوان بیشتر از سایر سطوح سنی است.

فرماندار آمل بر اساس گزارشی که مدیر کل کانون مازندران از برنامه های این دستگاه فرهنگی ارایه کرد؛ ازحمایت خود از کانون پرورش فکر ی کودکان ونوجوانان در آمل خبر داد و استفاده از سایر ظرفیت‌های دستگاه های فرهنگی در راستای هم افزایی فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.

مدیر کل کانون مازندران نیز در این دیدار از شهرستان آمل به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم استان یاد کرد و فعالیت های فرهنگی مرکز کانون پرورش فکری و مراکزآموزشی کانون زبان را نکته مهمی در فعالیت های فرهنگی و آموزشی در آمل دانست.

در این دیدار که با همراهی مسؤولان کانون پرورش فکری  و مراکز زبان آمل همراه بود، یزدان شناس، خواستار حمایت فرماندار ویژه شهرستان آمل از کانون شد .

مدیر کل کانون مازندران، همچنین از مراکز کانون پرورش فکری و کانون زبان در آمل بازید کرد.

دربازید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران ازمرکز فرهنگی و هنری آمل، رقیه رحمان‌پور، به عنوان مربی مسؤول کانون آمل معارفه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =