وقتی یک سیستم خوب باشد ولو انسان بدی در آن قرار بگیرد، نمی تواند سیستم را بد کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مراسم جشن اعیاد شعبانیه با حضور جمعی از همکاران کانون در دفتر استان برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و ادای احترام به سرود جمهوری اسلامی به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی، رضا قمرزاده مدیرکل استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه توضیحاتی در خصوص برکات این ماه مطرح کرد و سپس به مباحث کاری استان در سال ۹۷ پرداخت.

مدیرکل استان هم‌جواری با امام مهربانی را یکی از نعمت‌های خدا دانست و گفت: ماه شعبان فرصت خوبی است تا عاشق اهل بیت، عشق خود را به ائمه بازآفرینی کند. عشقی که آغاز آن از ۲۷ رجب، مبعث رسول مهربانی‌ها شروع می‌شود و به نیمه شعبان سال‌روز تولد منجی عالم بشریت تداوم پیدا می‌کند؛ رمز برقراری ارتباط با خدای مهربان و واسطه دریافت فیض الهی، محبت اهل‌البیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و معرفت و شناخت آنان است.

قمرزاده در بخشی دیگر از سخنان خود با استناد به شعر زیبای:

سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی                   عشق محمد بس است و آل محمد(ص)

جایگاه عشق و محبت به اهل‌البیت به عنوان پیش‌نیاز اطاعت و تأثیر آن در زندگی روزمرة انسان‌ها اشاره کرد و گفت: حدیث زیبایی از رسول خدا صلی‌الله علیه و آله و سلم است که می‌فرماید: هر کس بمیرد در حالی‌ که محبت آل محمد صلی‌الله علیه و آله در دلش باشد، ملائکه آن را با تشریفات تا بهشت همراهی می‌کنند همان‌گونه که عروس با تشریفات به منزل شوهر همراهی می‌شود.

مدیرکل استان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در سال جاری گفت: تلاش می‌کنیم از برگزاری برنامه‌های سنگین و کم‌اثر خودداری کرده و با برنامه‌های ویژه علاوه بر ایجاد شور و نشاط میان همکاران، با تقویت روحیه رقابتی سازنده بین مربیان مراکز باعث ارتقاء سطح کیفیت فعالیت‌های کانون شویم و این نیازمند برقراری انسجام و هماهنگی میان کارکنان ستادی خواهد بود.

قمرزاده با بیان این مطلب که وقتی یک سیستم خوب باشد ولو انسان بدی در آن باشد، نمی‌تواند سیستم را بد کند و بر عکس زمانی‌که یک سیستم بد باشد، انسان خوب در آن نمی‌تواند خروجی خوبی داشته باشد، پس لازم است قبل ار هر چیز ما تلاش کنیم یک سیستم خوب داشته باشیم تا همه بتوانیم از برکات آن سیستم خوب بهره‌مند شویم.

مدیرکل استان در ادامه گفت: سال ۱۳۹۷، سال تقویت و تثبیت یک سیستم خوب و ایده‌آل در کانون استان خواهد بود. امسال، مبنا را بهسازی و تقویت خصلت‌ها و فضائل یک سیستم قرار می‌دهیم و با تبیین و تشریح رفتار سازمانی در جلسات شورای اداری تلاش خواهیم کرد، سیستمی را در ستاد تقویت کنیم که ثمرات آن کل استان را در برگیرد.

اجرای مسابقه، نمایش خلاق و نماهنگ اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =