پویش بی زباله در مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی

پویش بی زباله"یک شنبه 2 اردیبهشت به مناسبت روز جهانی زمین پاک و حمایت از محیط زیست در مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی

دیدن آسمان آبی با ابرهای سفید این روزها برای اکثر مردم ، به خصوص کسانی که درابرشهرهازندگی می کنند ، بی شک به یک آرزو شبیه است. آلودگی هوا یعنی حضور یک ، چند و یا مخلوطی از آلوده کننده های مختلف در هوای آزاد ، به اندازه ای است که برای انسان مضر بوده و یا موجب زیان رساندن به حیوانات ، گیاهان و اموال شود.

به مناسبت دوم اردیبهشت ماه روز هوای پاک اعضاء و مربیان  مرکز فرهنگی هنری فرمهین با دعوت از  امام جمعه ، فرماندار ، شهر دار ، شورای اداری ، ریس آموزش و پرورش ،  محوله امامزاده احمد بن علی ذولف آباد فراهان ،حاشیه محورفرمهین به اراک را پاکسازی کردند.

در شهرستان دلیجان با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره یک  دلیجان، شهرداری ، محیط زیست ،آموزش و پرورش و با حضور مسولین یوسفی فرماندار، منصوری شهردار  شهرستان وفدایی  ریاست آموزش پرورش  ،شورای شهر واعضا و دانش آموزآن و معلمان ومربیان  مراسم ویژه روز جهانی هوای پاک  راهپیمایی ،ایستگاه نقاشی ،نمایش،  مسابقه ،تفکیک زباله واجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان برگزار شد.

 ودرادامه حمایت از طرح پاکسازی محور اراک - فراهان در راستای "پویش بی زباله" روز یک شنبه 2 اردیبهشت به مناسبت روز جهانی  زمین پاک و حمایت از محیط زیست با حضور جهانبخش قنبری مدیر کل و مسلم احمدلو معاون فرهنگی کانون

هم چنین"پویش بی زباله" به مناسبت روز جهانی  زمین پاک و حمایت از محیط زیست با حضور اعضا ومربیان در پارک کوهستان شهرستان آشتیان

روزیک شنبه دوم اردیبهشت ماه، روز هوای پاک نامیده شد و امید است که به این بهانه یادی از پاکیزگی هوا بکنیم و همه دست در دست هم برای فراهم ساختن هوایی پاک که نیاز همه افراد جامعه است، تلاش بیشتری بنماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =