کد خبر: 278446
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
حق نشر دو کتاب‌ کانون به ناشران چینی واگذار شد

حق نشر دو عنوان از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دو ناشر چینی فروخته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به دنبال حضور کانون در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب پکن در سال 1396 و انجام مذاکره‌های متعدد با ناشران این کشور در خصوص واگذاری حق‌نشر کتاب‌های کانون، قرارداد حق‌نشر این دو عنوان کتاب کانون به تازگی به امضای طرفین قرارداد رسید.

بر همین اساس، کتاب‌های «از این طرف نگاه کن» با تصویرگری علی خدایی و «ماه بود و روباه» به نویسندگی و تصویرگری آناهیتا تیموریان دو عنوان کتابی هستند که از سوی ناشران چینی مورد توجه قرار گرفتند.

انتشارات CNPIC Digital Printing (Beijing) با همکاری آژانس کیا از ایران و آژانسYOUBOOK  از چین حق‌نشر کتاب «ماه بود و روباه» را از کانون خریداری کرده‌اند و قرار است با شمارگان 5000 نسخه در کشور چین منتشر کنند.

همچنین انتشارات University of Science and Technology of China Press کتاب «از این طرف نگاه کن» را با شمارگان 5000 نسخه و به مدت پنج سال از کانون خریداری کرده است و به زودی آن را به چاپ خواهد رساند.

گفتنی است در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن که از ۱ تا ۵ شهریور 1396 برگزار شد، بیش از ۲۵۰۰ شرکت کننده از ۸۹ کشور جهان حضور داشتند.

کشور ایران میهمان ویژه‌ی این نمایشگاه بود که با شعار «ایران رویای رنگین جاده ابریشم» به معرفی صنعت نشر خود در این کشور پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =