فعالیت‌های کانون در جهت رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان تاثیرگذار بوده است

در دیدار سه‌جانبه نمایندگان آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون شهرستان کاشمر بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه مرکز فرهنگی هنری کانون کاشمر میزبان معاون آموزش و پرورش و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بود.

مهدی اسحاقی مربی مسوول مرکز کاشمر با اعلام این خبر گفت: در این جلسه هم‌اندیشی که کارشناسان آموزش و پرورش، مربیان فرهنگی و مربی کتابخانه سیار کانون نیز حضور داشتند در خصوص راه‌های تعامل و همکاری و برنامه‌ریزی فعالیت‌های مشترک میان سه نهاد فرهنگی شهرستان بحث و گفت‌وگو شد.

علی شهابیان‌مقدم معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در این دیدار، به تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون در تقویت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان و ارائه خدمات مناسب فرهنگی اشاره کرد و گفت: برای غنای فرهنگ در شهرستان باید از نظرات کارشناسی و سازنده استفاده و برای ایجاد و تقویت روحیه خلاق و پرسشگر در میان دانش‌آموزان تلاش کنیم.

حسن مدرس‌مقدم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر نیز با تاکید بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کانون در حوزه نمایش و تئاتر و فعالیت قابل توجه واحد هنری اداره ارشاد بر لزوم توسعه همکاری‌های بیشتر میان این دو نهاد اشاره کرد.

در ادامه جلسه هم‌اندیشی، گزارشی از فعالیت‌های مشترک کانون و آموزش و پرورش در سال گذشته چون طرح «کانون و مدرسه»، بازدیدهای دانش‌آموزی، جشنواره‌های رضوی وفعالیت‌های بخش کتابخانه سیار در سطح روستاها و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری کانون در جلسه ارائه شد.

گفتنی است؛ در حاشیه مراسم نمایندگان آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از زحمات منیر ریحانی مربی مسوول سابق کانون، انتصاب مهدی اسحاقی به عنوان مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون کاشمر را تبریک گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =