کد خبر: 278454
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
اعضای کانون خراسان جنوبی 160 هزار کتاب خواندند

بررسی و تحلیل آماری نرم افزار کتابداری کانون بیان‌گرآن است که اعضای مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون خراسان جنوبی در سال 96 بیش از 160 هزار جلد کتاب را به امانت گرفته و خوانده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت:  تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب،  شاخص‌ترین هدف کانون است و اعضای مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار استان در سال 96 موفق به مطالعه 160 هزار و یکصد و دو جلد کتاب شدند.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با بیان این‌که اعضای کانون استان در سال 1395  یک‌صد و دو هزار و 462 جلد کتاب خواندند، گفت: مقایسه آمار امانت کتاب بین سال 95 و 96 رشد 56 درصدی را نشان می‌دهد و این موفقیت حاصل تلاش مربیانی است که با برنامه‌ریزی، اقدام پژوهی و اجرای برنامه‌های کتاب محور توانستند اعضا را به خوانش کتاب تشویق کنند.

حمیدی تصریح کرد: قریب به 12 هزار کودک و نوجوان روستایی عضو 11 کتاب‌خانه سیار روستایی، شهری و پستی کانون استان هستند که در سال 96 توانستند 78 هزار و 381 جلد کتاب را بخوانند و سهم بزرگی در آمار امانت کتاب استان داشته باشند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در حال حاضر دارای 25 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار روستایی شهری و پستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =