مرکز جدید کانون در ثلاث باباجانی ساخته می شود

مدیرکل کانون استان کرمانشاه برای ساخت مرکز جدید کانون در شهر زلزله زده ثلاث باباجانی با مسوولین این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با هدف پیگیری ساخت مرکز جدید کانون در شهر زلزله زده ثلاث باباجانی با فرماندار و شهردار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که صبح روز سه شنبه، چهارم اردیبهشت ماه 1397 انجام شد، مسعود حمیدی، معاون اداری و مالی و منیژه السادات حسینی، کارشناس مسوول فرهنگی، هنری و ادبی استان نیز مدیر کل کانون استان را همراهی می کردند، فتاحی ضمن دیدار با صادق خدادادی، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی، نسبت به اختصاص زمین برای ساخت مرکز تخریب شده کانون پرورش فکری در این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین فتاحی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان نیز ضمن پیگیری برای تملک زمین برای ساخت مرکز کانون پرورش فکری، از همراهی و تعامل خوب آنان قدردانی کرد.

مرکز کانون پرورش فکری در شهرستان ثلاث باباجانی در اثر وقوع زلزله تخریب شد که با پیگیری های انجام شده، قرار است مرکز جدید با اهدای زمین تازه، در این شهرستان احداث شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =