تقدیر از مدیرکل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان در هفتمین جشنواره‌ی نوجوان سالم

تندیس هفتمین جشنواره‌ی نوجوان سالم به مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان اهدا شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، از مدیرکل کانون استان در هفتمین جشنواره‌ی نوجوان سالم تقدیر شد.
این جشنواره، که از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین کودکان و نوجوانان و ترویج شیوه‌های زندگی سالم هفتمین دوره‌ی خود را پشت سر گذاشت.
افزایش مهارت و سطح آگاهی کودکان و نوجوانان، شناسایی و رشد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آنان از دیگر انگیزه‌های برگزاری این جشنواره بود، که از مدیرکل کانون استان به پاس فعالیت‌های سازنده‌ی کانون در جریان برگزاری آن تقدیر شد.
قابل ذکر است این جشنواره با موضوع شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در بخش‌های مقاله، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، نمایش و... برگزار شد که در آیین اختتامیه‌ی آن با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونت پیشگیری از جرم دادگستری، رییس دادستانی استان، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان و دیگر مسئولان از صاحبان آثار برگزیده و فعالان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =