کد خبر: 278508
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
بازدید 828
نشست مربیان هنری کانون استان البرز برگزار شد

اعلام برنامه های سال جاری، تجلیل از مربیان هنری و نمایش فیلم،  ویژه برنامه های اولین نشست همکاران هنری  البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، بهزاد ابوالقاسم حسینی، کارشناس هنری استان، درابتدای این نشست ضمن تبریک اعیاد با سعادت شعبانیه وتبریک ویژه نیمه شعبان وهفته معلم، به برنامه ریزی های انجام شده در واحدهنری کانون استان، جهت اجرای بهتر و هدفمند تر فعالیت ها در سال 97 اشاره کرد.

نقد فیلم درهرفصل، افزایش میزان حضور کارشناس هنری در کارگاه های هنری، برگزاری کارگاه های تخصصی هنری ویژه ی مربیان با همکاری سایر سازمان ها ، پی گیری فعالیت "پویا نمایی" و فراهم کردن زمینه های کار در این زمینه ، حضور مربیان هنری در کنار همکاران فرهنگی در فعالیت "نمایش" و تولید و اجرای نمایش های عروسکی با حضور و همکاری اعضا و حضور پر رنگ همکاران هنری در جشنواره های رضوی، از ویژه برنامه هایی است که به آن اشاره شد .

حسینی هم چنین بر لزوم همکاری و هماهنگی مربیان هنری با مربیان فرهنگی تاکید و ضرورت معرفی کتاب و ترغیب اعضا به مطالعه را انکار ناپذیر خواند.

وی هنر را ابزاری دانست که می تواند نقش مهمی  در رشد فکری کودکان ونوجوانان داشته باشد و از همکارانش خواست تا از هنر و فرصت کارگاه  های هنری نهایت بهره را در این زمینه ببرند.

کارشناس هنری استان البرز در بخش دیگری از سخنانش خطاب به همکاران هنری گفت :

همه ی ما وظیفه داریم با انتقال تجربیات و رفع مشکلات و حفظ تعادل و هماهنگی فعالیت های مرکز، به پیشبرد اهداف کتابخانه ها و در نهایت پیشرفت اعضا کمک کنیم .

بخش دوم این نشست به نمایش فیلم "خانم پاتر" اختصاص داشت، این فیلم محصول سال 2006 انگلستان و در خصوص زندگی نامه ی " بئاتریکس پاتر" نویسنده و تصویرگر سرشناس انگلیسی بود .

قرار است به زودی جلسه ای ویژه ی نقد این فیلم نیزدر کانون البرز برگزار شود .

اهدا گل و تجلیل از همکاران و همچنین پخش موسیقی و کلیپ های زیبایی از طبیعت چهار فصل ایران ، از دیگر بخش های  نشست هنری البرز بود که با حضور مهری فلاح، معاون فرهنگی کانون البرز، فرزانه عطار صحراگرد، کارشناس آموزش و پژوهش استان و کارشناس و مربیان هنری از ساعت 9 الی 12 در سالن همایش های مجتمع کانون البرز برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =