کد خبر: 278547
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کانون خراسان شمالی در ترویج فرهنگ نماز نمونه استان شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی توانست در بین دستگاه های اجرایی در بخش علمی، آموزشی و پژوهشی ترویج نماز نمونه استانی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرور ش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، کانون این استان با رشد ۴۴ درصدی توانست در راستای ترویج فرهنگ نماز، شایسته تقدیر استان شود.

گفتنی است طی مراسمی که با حضور دکتر محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، مجید پور عیسی معاون اقتصادی استانداری و سایر مسئولان استانی برگزار شد از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اقدامات انجام شده در سال ۹۵ و کسب این رتبه تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است:

نماز نردبان بلند رسیدن به قله ای عرفان و بندگی و عماد و اساس دین ناب محمدی(ص) است و تلاش در جهت فراهم کردن زمینه اقامه هر چه باشکوه تر این فریضه الهی، رسالتی که به فرمایش قرآن کریم در صدر وظایف صاحبان مکنت و قدرت، مدیران و کارگزاران نظام اسلامی است.

ضمن تقدیر و سپاس از تلاش ها و پیگیری های جنابعالی و همه خادمان و یاوران نماز آن مجوعه که بر اساس رآی هیأت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان در گروه علمی و پژوهشی و آموزشی دستگاه های اجرایی استان در سال ۹۵ به جهت بالاترین رشد عملکرد (۴۴ درصدی) حائز رتبه شایسته تقدیر گشته اید، این توفیق را تبریک عرض نموده، از درگاه احدیت توفیقات بیشتر برایتان آرزومندیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =