کد خبر: 278554
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
دوری از آسیب های اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی کانون

فردای روشن برای کودکان امروز، توسط اداره کل کانون پرورش فکری کرمانشاه و با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین گردهمایی «فردای روشن برای کودکان امروز» به میزبانی مرکز شماره 11 کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه برگزار شد.

این برنامه ساعت 10 صبح روز دوشنبه، یازدهم اردیبهشت ماه 1397 و با حضور اعضا، مربیان، کارشناسان، معاونان و مدیرکل کانون استان کرمانشاه و در محل مرکز شماره 11 کرمانشاه به اجرا در آمد.

برنامه های مختلفی برای این برنامه تدارک دیده شده بود که این برنامه ها با توجه ویژه به موضوع آسیب های اجتماعی صورت گرفت.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در قسمتی از این برنامه به ایراد سخنرانی پرداخت.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری این برنامه در مناطق مختلف شهر و استان کرمانشاه، افزود: هدف اصلی ما از برپایی این برنامه ها این است که هم والدین و هم کودکان و نوجوانان نسبت به موضوع آسیب های اجتماعی حساسیت داشته باشند.

وی از برگزاری این رویداد با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه خبر داد و افزود: امروز اولین جشن ما است در مرکز شماره 11 کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه برگزار می شود و چندین برنامه با همین عنوان در نقاط حاشیه نشین شهر کرمانشاه و برخی شهرهای کم برخوردار استان نیز اجرا خواهد شد.

فتاحی همچنین گفت: این برنامه ها می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد. این برنامه با اجرای نمایش «خودتو قبول داشته باش» توسط اعضای شماره یک کرمانشاه، اجرای سرود کانون توسط اعضای با نیازهای ویژه، پخش موسیقی های شاد، اهدای جوایز، مسابقات حضوری، عروسک گردانی «عمو بنفجک»، و..همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =