کسب عنوان جوان نخبه توسط دو نفر از اعضای  کانون بندرعباس در جشنواره ی جوان

دو نفر ازاعضای پرورش یافته کانون پرورش فکری در جشنواره جوان برگزیده موفق به کسب جوان نخبه شدند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، دو نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری بندرعباس در جشنواره جوان که به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد، برگزیده شدند.

در مراسم اختتامیه ی این جشنواره که معاون سیاسی امنیتی استاندار، نمایندگان مجلس، شورای شهر و مدیران کل دستگاه های استان نیز حضور داشتند، از امین صمدی و نجوا آلبوناصر تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره امین صمدی عضو مرکز شماره ۴ بندرعباس جایزه ی جوان نخبه را در بخش جوان ایرانی و ادبیات به خود اختصاص داد.

امین صمدی که از اعضای پرورش یافته ی آفرینش های ادبی کانون است تا کنون در جشنواره های مختلفی نظیر مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی، جشنواره ی بین المللی امام رضا (ع)، جشنواره ی جوان خوارزمی، جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خورشید ولایت، جشنواره استانی دفاع مقدس، جشنواره ادبی طنز کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان هرمزگان حایز رتبه های برگزیده شده است.

همچنین آثار متعددی از این شاعر جوان کتاب هایی نظیر مجموعه  آوای دریا (۱ و ۲) و مجموعه جویبار شعر و در نشریاتی نظیر ندای هرمزگان و به چاپ رسیده است.

نجوا آلبوناصر نیز که عضو مرکز شماره ۲ و از اعضای پرورش یافته ی آفرینش های هنری کانون است، در بخش هنرهای تجسمی و شهری جشنواره جوان موفق به دریافت جایزه ی شد.

آلبوناصر تا کنون در جشنواره های مختلف هنری شرکت کرده و موفق به کسب رتبه های برتر در جشنواره هایی نظیر جشنواره ی دوسالانه ی سراسری هنرهای تجسمی کانون شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =