کودکان در نمایشگاه کتاب، مشترک محصولات کانون می‌شوند

کانون پرورش فکری در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پذیرای کودکان و نوجوانان برای ثبت‌نام و تمدید اشتراک محصولات فرهنگی است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، خانواده‌هایی که مایلند کتاب و سرگرمی‌های سازنده کانون برای فرزندان آن‌ها ارسال شود، می‌توانند با حضور در بخش کودک و نوجوان غرفه کانون ثبت‌نام یا زمان اشتراک قبلی خود را با 10 درصد تخفیف تمدید کنند.
براساس این گزارش، امور مشترکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان 3 تا 18 سال هر ماه دو جلد از کتاب‌ها و سرگرمی‌های خود را متناسب با گروه سنی آن‌ها از طریق پست برای‌شان ارسال می‌کند.
هم‌چنین ارسال کتاب و محصولات فرهنگی در مناسبت‌های مختلف همچون سال‌روز تولد کودکان و نوجوانان و کارت‌پستال‌های تبریک برای بچه‌ها از جمله فعالیت‌های بخش اشتراک کانون به شمار می‌رود.
کانون از سالیان دور در کنار سایر شیوه‌های ارایه خدمات فرهنگی و ترویج کتاب‌خوانی با راه‌اندازی بخش اشتراک کتاب و محصولات خود مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده‌ است.
غرفه‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران در بخش «کودک و نوجوان» در سالن مهدی آذریزدی (C5)، غرفه 191، در بخش «ناشران عمومی» سالن شبستان، راهروی 21، غرفه 33 و در بخش «ناشران آموزشی» در سالن 1B، غرفه‌ی 109، ایوان جنوبی پذیرای علاقه‌مندان است.
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز 12 اردیبهشت 97 کار خود را آغاز کرده است و تا روز 22 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 10 صبح تا 20 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =