گفت‌وگوی وزیر آموزش و پرورش با کودکان در نمایشگاه کتاب

وزیر آموزش و پرورش درجریان بازدید از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با دانش‌آموزان و خانواده‌های حاضر در غرفه گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برخی از خانواده‌ها در پاسخ به سوال سیدمحمد بطحایی درباره‌ی علت انتخاب غرفه کانون برای خرید کتاب، به وزیر آموزش و پرورش گفتند با کتاب‌های کانون در کودکی خود خاطره‌های فراوانی داریم و برای فرزندان‌مان هم کتاب‌های کانون را تهیه می‌کنیم.

وی در ادامه این بازدید کوتاه - که با همراهی فاضل نظری مدیرعامل کانون صورت گرفت - گفت‌وگوهایی نیز با مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون - که به عنوان مشاور و راهنما در کنار قفسه‌های کتاب حضور داشتند - انجام داد و از آنان خواست که در مورد وظایف‌شان در این نمایشگاه توضیح دهند.

مربیان در این زمینه توضیح دادند اگر والدین موضوع خاصی را برای خرید کتاب مد نظر داشته باشند یا به دنبال تهیه کتاب‌های مناسبی برای فرزندان‌شان باشند و البته نیاز به راهنمایی‌های دیگری در خصوص خرید کتاب داشته باشند؛ به آن‌ها مشاوره می‌دهند.

سوال بعدی وزیر از مربیان کانون این بود که چه کتاب‌هایی در نمایشگاه جزء پرفروش‌ترین‌ها بوده است؟ که مربیان در این زمینه نیز پاسخ‌هایی ارایه دادند.

بطحایی در ادامه با کودکان و نوجوانان مراجعه کننده به غرفه کانون سخن گفت و از آنان در مورد آخرین کتاب‌هایی که خوانده‌اند و این‌که آیا قبلا هم کتاب‌های کانون را مطالعه کرده‌اند سوال کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه نیز از غرفه انتشارات مدرسه بازدید کرد.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز 12 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز 22 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =