مربی، تابنده خِرد و اندیشه در دل‌هاست

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در پیامی به مناسبت هفته بزرگ‌داشت مقام معلم، از مربیان و آموزگاران به عنوان تابنده‌ی خِرد و اندیشه در دل‌ها یادکرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، اسفندیار ضیائی در این پیام که به مناسبت سال‌گرد شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته‌ی بزرگ‌داشت مقام معلم منتشرشده است، آموزگاران و مربیان را الگویی بی‌مانند توصیف‌کرده که در تربیت و تعلیم انسان‌ها، نقشی مهم و تاثیرگذار داشته و درسایه‌ی الطاف الهی، انسان را به تربیتی نکو هدایت و راهبری می کنند.

مدیر کل کانون استان گیلان در ادامه از مربی و معلّم به عنوان پیام‌آورانی از جنس باران که دوستی و مهر را می باراند، یادکرده و با تشبیه آنان به باغبانی دلسوز، تاکیدکرده است: شما بذر ایمان و اخلاق می‌گسترانید و گل‌واژه‌هایی از عشق و تقوا در قلب‌ها می پرورانید.

این مدیر فرهنگی در بخش پایانی پیام خود آورده است: بدین بهانه بشکوه، ضمن سپاسگزاری و قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ معلمان و مربیان اندیشمند، هفته‌ی بزرگ‌داشت مقام معلم را به تمامی فرهنگیان فرهیخته تبریک گفته و ایّامی مهنا و مبارک برایتان آرزومندم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =