مربیان در سال جدید ایده های نو و خلاقانه را در فعالیت های هنری و تربیتی جدی بگیرند .

اولین گردهمایی مسﺋولان مربیان و کارشناسان ستادی در سال 97 با حضور مدیر کل ، معاون فرهنکی و اجرایی کارشناسان ، مسﺋولان مراکز و مربیان ادبی ، فرهنگی و هنری در سالن سینما کانون بوشهر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، در این گردهمایی که با حضور مربی مسئولان مراکز ثابت ، سیار روستایی ، کتابخانه پستی ، مربیان فرهنگی ،  ادبی  ، هنری  و همچنین کارشناسان ستادی کانون استان برگزار شد ؛ دکتر عالی نسب مدیر کل کانون استان تاکید کرد  استقبال از ایده های نو و خلاقانه به عنوان امری ضروری و مهم در ترویج و توسعه فعالیت های کانون در سال جدید برای ما در اولویت است و این مسأله در تمام فعالیت های مرتبط با کودکان  و نوجوان اﺋم از  فرهنگی هنری و ادبی باید لحاظ شود .

وی افزود : کانون ‍پرورش فکری بوشهر در سال ۹۶ به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد که در رأس آن ها  به برگزیده شدن دو مربی قصه گو در بیستمین جشنواره بین الملی قصه گویی می توان اشاره کرد .

لازم به ذکر است  : در این مراسم از مسﺋولین مراکز شایسته و توانمند در بخش های مختلف : برقراری تعامل خوب و سازنده با سازمان ها و نهادهای مرتبط در اداره امور و مرتفع ساختن مساﺋل و مشکلات  از لیلا گشتی مسﺋول مرکز فرهنکی هنری کنگان  ، از فاطمه خواجه زاده به دلیل ارتباط موثر با مسﺋولین شهرستانی مسﺋول مرکز فرهنگی هنری سیراف ، مهرانگیز برزگر به دلیل حسن انجام کار و شایستگی در واحد صدور مجوز اسباب بازی ، در بخش خدمات از محمد بولوردی نیروی خدمات مرکز شماره 2 و  همچنین از کلیه مربیان و مسﺋولین مراکز هم به بهانه پاسداشت مقام آموزگاری و معلم نیز تقدیر به عمل آمد .

شایان ذکر است : در این گردهمایی کارشناسان ستادی در بخش های مختلف فرهنگی ، ادبی ، هنری ، مالی ، حراست ، اداری کارپردازی ، انفورماتیک ، عمرانی و ارزیاب عملکرد در حضور مربیان و مسﺋولان مراکز به تشریح برنامه ها و پیش بینی های خود در سال جدید پرداختند و همچنین به پرسش های متداول مربیان و مسﺋولین مراکز در هر زمینه پاسخ دادند .

در پایان این مراسم هم از ملیحه کرمی و قمر غلامیان به ترتیت برای موفیت و راهیابی به مرحله بین المللی در بیستمین جشنواره قصه گویی با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تشکر ویژه  به عمل آمد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =