کد خبر: 278739
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
بازدید 444
آشنایی کودکان و نوجوانان ساوه ای با گیاهان

مرکزفرهنگی هنری شماره دو ساوه روز سه شنبه مورخ 18 اردیبهشت 97 با حضور اعضا پسر از گلخانه ای که در محوطه پارک این مرکز به مدت یک هفته بر گزار شده دیدن کردند و با انواع گلهای زینتی - آپارتمانی آشنا شدند .

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی مرکزفرهنگی هنری شماره دو ساوه روز سه شنبه مورخ 18 اردیبهشت 97 با حضور اعضا پسر از گلخانه ای که در محوطه پارک این مرکز به مدت یک هفته بر گزار شده دیدن کردند و با انواع گلهای زینتی - آپارتمانی آشنا شدند .

سعیدی مسوول مرکز گفت :این فعالیت با هدف ارتقاء سطح دانش کودکان و نوجوا نان پیرامون گیاهان مفید برگزارشد و در خصوص مواظبت کردن از گیاهان و نگهداری و پرورش گیاهان ،نحوه استفاده درست از گیاهان و آسیب نرساندن به گیاهان ، نقش گیاهان در تولید اکسیژن وهوای پاک ،احترام به طبیعت و پاکیزه نگه داشتن آن، آشنایی با ارزش گیاهان و نحوه ی درست نگه داری کردن از آن  صحبت شد و اعضا باشرایط نگهداری و محیط مناسب رشد گلها و تاثیرات مثبت آنهارا در  زندگی  آشنا شدند.

گفتنی است : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی در حال حاضر با دارا بودن 49 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائ می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =