مربیان پیش دبستانی در کارگاههای آموزش قصه گویی کانون شرکت کردند

کارگاه آموزش قصه‌گویی برای مربیان پیش دبستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون با اشاره به برپایی کارگاههای آموزشی خانه قصه استان اظهار کرد: با توجه به ترویج فرهنگ قصه گویی و نهادینه کردن این فرهنگ غنی در میان متولیان کودک از جمله مربیان مهادی، کارگاههای آموزش قصه گویی با حضور مربیان کانون به عنوان اساتید این کارگاه خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در این کارگاه به نکات آموزشی در زمینه قصه‌گویی، بیان مفاهیم کودکانه با زبان قصه و ... عنوان شد.

وی تصریح کرد: رفع ابهامات در خصوص قصه‌گویی در این کارگاه انجام شد و بهره‌مندی از تجربیات قصه‌گویی، معرفی کتاب «چگونه قصه بگوییم»، ارائه مقاله و آموزش داوری در مورد قصه‌گویی نیز از بخش‌های اصلی این کارگاه بود.

رحیمی ادامه داد: استفاده از زبان وجودی، معرفی کتاب « رازهای قصه‌گویی» و اجرای بخش کارگاهی از دیگر برنامه‌هایی بود که در قالب این کارگاه آموزشی برای مربیان پیش دبستانی استان اجرا شد.

وی اظهار داشت: بیان نقش خلاقیت و نوآوری قصه‌گو در شیوه روایت قصه از بخش‌های مهم این کارگاه آموزشی بود.

بر این اساس: تدریس این کارگاهها را بهار ملک پور، ژیلا مهندس و شعله ایل بیگی پور به مدت 24 ساعت با حضور 60 مربی از آموزش و پرورش طی اردیبهشت ماه سال جاری  در سالن های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد به عهده خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =