کد خبر: 278780
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
برپایی نمایشگاه آثار طرح کانون مدرسه در مجتمع سنندج

همزمان با شروع جلسه ی ششم طرح کانون مدرسه نمایشگاهی از آثار اعضای طرح کانون مدرسه در سالن کودک مجتمع فرهنگی هنری سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،  طی برنامه ای مدیر کل کانون استان کردستان، معاون آموزش ابتدایی ناحیه 2 سنندج،کارشناس آموزش ابتدایی ومدیران مدارس  (شرکت کننده در طرح کانون مدرسه ) از این نمایشگاه بازدید کردند.

  • در این بازدید دو ساعته ضمن بازدید از نمایشگاه در مورد فعالیت های اجرایی، بازدید از کارگاه های هنری و ادبی  گزارشات کاملی  از فعالیت های کانون توسط مسئول مجتمع ارائه شد .

معاون ابتدایی آموزش و پرورش ضمن بازدید از طرح ها ابراز خرسندی کرد که دانش آموزان مدارس شرکت کننده در طرح کانون مدرسه از کانون و امکانات آن جهت تفهیم و یادگیری بیشتر مطالب درسی استفاده کرده اند .

وی ضمن قدردانی از مربیان کانون نسبت به ارائه ی طرحهای خلاقانه و آموزش آن به دانش آموزان خاطر نشان کرد:انشاالله در سالهای بعد بتوانیم شاهد حضور مدارس بیشتری جهت شرکت در طرح کانون مدرسه باشیم.

در ادامه کارشناس آموزش ابتدایی در سخنانی استفاده از فضای کانون و استفاده از تجربیان همکاران کانون را در فضاسازی مناسب به مدیران پیشنهاد کردند که در صورت داشتن مکان مناسب در مدرسه از فضا سازی های متنوع جهت ایجاد روحیه ی شاد و پر نشاط دانش آموزان استفاده کنند .

لازم به ذکر است،آثار نصب شده در نمایشگاه مربوط به فعالیت های فرهنگی و ادبی مربیان شرکت کننده در طرح کانون مدرسه ی در سال 96 بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =