کارگاه آموزشی «ثبت و مستند سازی تجربیات فعالیت های فرهنگی »

پودمان آموزشی «ثبت و مستند سازی تجربیات فعالیت های فرهنگی» با حضور مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در مرکز آموزش کانون در شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، این پودمان با هدف آشنایی مربیان با ثبت تجربیات کاری، مستند سازی فعالیت‌ها، طبقه بندی آثار حاصل از آن‌ها و توانایی عملی برگزار می شود و طی آن مربیان مسئول با مدیریت دانش، مزایا و منافع آن، مفهوم تجربه و تجربه نگاری، ابعاد مدیریت دانش و مکانیسم های مستند سازی، آشنا می شوند. بر این اساس، حوزه عملکرد مربیان فرهنگی، تشریح فرایند و مراحل برنامه فرهنگی، بررسی نقش، رویکرد و شاخص عملکرد مربی فرهنگی، ابعاد، وجوه و الزامات مستندسازی عملکرد نیز تشریح می شود. در این پودمان آموزشی همچنین نمونه مستندات عملکرد مربیان فرهنگی تحلیل و مفهوم تجربه، اهمیت و نقش تجربه نگاری در مستند سازی، روش های مستندسازی و تجربه نگاری و تجریه و تحلیل انواع تجربه با هدف شناسایی و ارزیابی تجربه موفق و ناموفق بررسی می شود.

  زهرا اطهری کارشناس معاونت فرهنگی کانون کشور، این دوره را رهبری می کند. پودمان آموزشی «ثبت و مستند سازی تجربیات فعالیت های فرهنگی» به مدت 32 ساعت و با حضور 40 مربی مسئول، از امروز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 97 آغاز و تا 25 اردیبهشت ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =