بازدید نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از مرکز شماره یک کانون در این شهرستان

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز شماره یک اردستان از نزدیک با برنامه های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف مرکز شماره 1 کانون در این شهرستان بازدید کرد و در جریان فعالیت های کانون قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار مربیان مرکز ضمن معرفی فعالیت های متنوع کانون پرورش فکری به تشریح برنامه های مرکز در مناسبت های مختلف پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد پس از بازدید قسمت های مختلف مرکز از نزدیک در روند اجرای برنامه ها قرار گرفت. گسترش فعالیت های مذهبی و توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان و به خصوص اعضا نوجوان محور اصلی صحبت های وی بود. 

این نماینده مجلس هم چنین بر لزوم برنامه ریزی صحیح در جهت هدایت استعدادها و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد تاکید کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، وجود دو مرکز کانون پرورش فکری در شهرستان اردستان را از ظرفیت های فرهنگی مطلوب در جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عنوان کرد و بر حمایت از این نهاد فرهنگی تاکید نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =