جذب و پایدارسازی اعضای مراکز کانون و کیفیت بخشی به فعالیت‌ها

مدیر کل کانون استان در جمع مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی بر لزوم توجه جدی به موضوع جذب و پایدارسازی اعضاء و کیفیت بخشی به فعالیت‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده که در جمع مربیان مسئول مراکز ثابت سیار و پستی و مسئولان واحدهای ستادی کانون استان صحبت می‌کرد با بیان این مطلب افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های سال 97 کیفیت‌بخشی به فعالیت‌هاست. وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری از مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری و واحدهای مختلف ستادی خواست تا اهتمام و جدیت لازم در این زمینه را به عمل آورند.

یوسف‌زاده با اشاره به برپایی کلاس‌ها و کارگاه‌های ویژه هنری و ادبی و فرهنگی در طول سال افزود: شیوه‌نامه‌ این کارگاه‌ها به مراکز ارسال شده و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های مناسب، این کارگاه‌ها با کیفیت و شرایط مطلوب در طول سال اجرا گردد.

مدیر کل کانون استان به تشکیل انجمن‌های تخصصی دل کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی را مورد تاکید قرار داد.

یوسف‌زاده با اشاره به اقدامات و پیش‌بینی‌های کانون استان برای تعمیر و تجهیز  و توسعه مراکز در سال 97 از مربیان مسئول مراکز خواست از ظرفیت‌های خیرین در این راستا استفاده نمایند.

وی با تقدیر از همکاران علاقه‌مند در اجرای طرح عیدانه کتاب در نوروز 97 گفت: خوشبختانه سال 97 را با شور و نشاط بیش از پیش آغاز کرده‌ایم و امید داریم با همت و تلاش مجموعه همکاران کانون استان سال موفقی را در نیل به اهداف تربیتی کانون پیش رو داشته باشیم.

ارائه ایده‌ها و طرح‌های جدید در عرصه‌ فعالیت‌های فرهنگی، هنرری و ادبی و نیز ارائه طرح‌های خلاق اجرا شده توسط مراکز منتخب استان از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود که با استقبال شرکت کنندگان همراه بود.

در این گردهمایی یک‌روزه واحدهای کارشناسی فرهنگی، هنری و ادبی و نیز مسئولین دیگر واحدهای ستادی دفتر استان به بیان نظرات خود پرداختند. ارائه نظرات و مطالب مربیان مسئول مراکز و پرسش و پاسخ در ارتباط با هماهنگی‌های بیشتر مراکز و دفتر استان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود. ضمن آن‌که آمار مقایسه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در سال‌های 95 و 96 مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این برنامه مرکز مجتمع تبریز در بین مراکز دوشیفت و مرکز میانه در بین مراکز تک شیفت به عنوان مراکز موفق انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین مراکز میانه، هشترود و مرند نیز در بخش فروش محصولات کانون به عنوان مراکز موفق معرفی و تقدیر شدند.

گردهمایی یک روزه مربیان مسئول مراکز کانون استان روز 19 اردیبهشت در مجتمع کانون تبریز برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =