دست‌اندرکاران ‌نمایش «لولومیا» ‌تجلیل ‌شدند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روز از سفر دو روزه خود به استان گیلان از دست‌اندرکاران اجرای نمایش «لولومیا» قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این آیین در روز نخست سفر دو روزه فاضل نظری به گیلان صورت گرفت و وی ضمن تماشای نمایش کودک و نوجوان محور «لولومیا»از دست‌اندرکاران اجرای آن تجلیل کرد.

مدیرعامل کانون در این میان اجرای نمایش و تاثیرگذاری آن برمخاطب را یادآورشد و با بیان این‌که ارتباط مناسب با بیننده می‌تواند به انتقال آموزه‌ها کمک کند، برهدفمندسازی فعالیت‌ها تاکید کرد.

برپایه این گزارش، گفت‌وگو با اعضا، مربیان و خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های مدیرعامل در مرکز تخصصی تئاترکانون رشت به‌شمارمی‌رفت و وی ضمن تشویق اعضای فعال این مجموعه‌ی فرهنگی، پیرامون بایدها وفرصت‌های پیش‌رو با آنان سخن گفت

او درعین حال شاهد خوانش شعری از سوی یک عضو برگزیده کارگاه‌های ادبی کانون و اجرای سرود از سوی کودکان عضو مراکز بود و ضمن اهدای جایزه ازآنان خواست در پیگیری علاقه‌مندی‌های خود کوشا باشند.

بازدید از کتابخانه پستی مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ رشت و ادای احترام به گلزار شهید میرزا کوچک جنگلی، ازدیگر برنامه‌های نخستین روز از سفر مدیر عامل کانون و هیئت همراه به گیلان محسوب‌ می‌شد.

گفتنی است سفر مدیرعامل کانون از ۲۱اردیبهشت آغاز و در ۲۲ همین ماه با بازدید از کانون زبان رشت و شرکت در گردهمآیی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ادامه می‌یابد و وی ضمن بیان اولویت‌های کانون، با همکاران نیز گفت‌وگو خواهد داشت.

عنوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =