کد خبر: 278807
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
بازدید 1335
جشن پایان دوره طرح کانون مدرسه در مرکزفرهنگی هنری کانون بستک

جشن پایان دوره طرح کانون مدرسه در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بستک با حضور دانش‌آموزان شرکت کننده در این طرح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، زهرا رحمانی مربی مسوول کانون بستک از برگزاری جشن پایان دوره طرح کانون مدرسه این مرکز خبر داد.

وی ضمن قدردانی از حضور فعال دانش‌آموزان و مدیر و معلم‌های شرکت‌کننده در این طرح افزود:طرح «کانون مدرسه»  فعالیتی مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و آموزش و پرورش  است کانون پرورش فکری بستک دومین مرحله ی خود را تجربه کرده است.

وی افزود :در این طرح  فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و آموزشی کانون در دبستان حافظ و کانون با توجه به محتوای درس های آموزش و پرورش به اجرا در آمد.

رحمانی گفت: در این طرح دانش‌آموزان با فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی مانند  کارگاه نشریه‌دیواری، نمایش خلاق، نمایش عروسکی، قصه گویی، سرود، نوشتن خلاق، نقاشی، کتابخوانی و کاردستی ‌ برای کودکان آشنا شدند.

مربی مسوول کانون بستک گفت: این طرح از اوایل آذر۱۳۹۶ برای  پایه سوم دبستان دخترانه حافظ اجرا و در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷جشن اختتامیه آن با استقبال بی نظیر دانش آموزان و معلمین طرح برگزار شد.

قرائت دسته جمعی قرآن توسط دانش آموزان، قصه گویی مربیان، مسابقات شاد و جذاب، قرائت دکلمه، نمایش عروسکی بهار دوستی توسط خود دانش آموزان و پخش کلیپی از تصاویر فعالیتهای طرح کانون مدرسه از جمله برنامه‌های انجام شده در این جشن بود.

در پایان این مراسم ازهمکاری معلم‌ها  و مدیر مدرسه با لوح سپاس و هدیه  تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =