هفتمین کتاب از مجموعه آفتاب و مهتاب رونمایی شد

فاضل نظری مدیر عامل کانون از هفتمین مجموعه‌ی «آفتاب» و « مهتاب»‌ که شامل دست‌نوشته‌های اعضای کارگاه‌های ادبی مراکز فرهنگی استان خراسان رضوی‌ست رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مراسم رونمایی مجموعه‌ی «آفتاب» و «مهتاب» روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۹۷ با حضور فاضل نظری، ‌ مدیر عامل کانون و معاون فرهنگی و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل برگزار شد.

محبوبه بزم‌آرا کارشناس مسئول ادبی استان با اعلام این خبر گفت: در ابتدای برنامه «صبا رضوی» شعر «ضریح» و امیر حسن ابراهیمیان متن کوتاه خود با عنوان «بهترین بوی دنیا» را از مجموعه‌ی «آفتاب» خواندند. فاضل نظری بعد از شنیدن این متن که درباره بوی آغوش مادر بود گفت: این که مربیان به خوبی به کودکان آموخته‌اند که این‌قدر ساده و صمیمی برای مادرشان بنویسند شایسته‌ی تقدیر است و بدون تعارف باید بگویم، تحت تأثیر قرار گرفتم و دلم برای مادرم تنگ شد.

در ادامه پازل طراحی شده آفتاب و مهتاب با نصب طرح جلد مجموعه هفتم کتاب‌ها توسط مدیرعامل و معاون فرهنگی کانون تکمیل و کارشناسان ادبی توضیحاتی درباره تیراژ کتاب، نحوه جمع‌آوری و انتخاب آثار و همچنین ارسال آن به مراکز استان، نهادهای فرهنگی و... و. را ارائه کردند.

خاموش کردن شمع کیک تولد هفتمین کتاب آفتاب و مهتاب توسط اعضا و گرفتن عکس یادگاری، آخرین برنامه‌ی این مراسم بود.

گفتنی است، رونمایی از هفتمین مجموعه آفتاب و مهتاب در حاشیه مراسم راه‌اندازی مرکز تخصصی تئاتر کودک در روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ انجام شد.  


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =