معارفه مسوول حراست کانون زبان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

در این آیین که با حضور مسوولین حراست، مدیر کل کانون و سایر همکاران کانون برگزار شد منیره جعفری به عنوان مسوول حراست کانون زبان و کانون پرورش فکری استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، قاسم تنها مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در این آیین گفت: امنیت و فرهنگ دو مقوله مهم اجتماعی هستند که هیچگاه از یکدیگر جدا نبوده و اگر امروز فرهنگ پویا در جامعه مورد نیاز است لازمه آن داشتن امنیت در سطح اجتماع می باشد.

وی اظهار کرد: کانون مانند مزرعه ای است که با تلاش مربیان بذری کاشته می شود و سپس با مراقب به نهال و بعد از آن به درخت تنومندی تبدیل شده و امروز کودکان و نوجوانان بذرهایی هستند که همه ما وظیفه داریم به خوبی از آن ها حراست و مراقبت نماییم زیرا آینده کشور در اختیار کودکان و نوجوانان امروز است.

قاسم تنها افزود: مسوول حراست در کانون باید یک شخصیت فرهنگی باشد و همواره به عنوان مشاوری امین خود را در کنار همکاران ببیند.

رعایت قوانین، تعادل و تعامل مناسب، کرامت و هویت بخشی به همکاران، نظم و اقتدار از دیگر ویژگی هایی بود که مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در این رابطه به آن ها تاکید نمود.

مهدی قربانی مدیرکل کانون استان اصفهان نیز در این آیین با ذکر حدیثی از امام رضا علیه السلام سخنان خود را آغاز کرد. وی گفت حضرت ثامن الحجج در یک حدیث زیبا و کاربردی می فرمایند: " مؤمن، حقیقت ایمان را درک نمی کند مگر آن که 3 خصلت را دارا باشد: خصلتی از خداوند که کتمان اسرار افراد است، خصلتی از پیغمبر اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) و آن مدارا کردن با مردم است و خصلتی از ولیّ خدا که صبر و شکیبائی در مقابل شدائد و سختی ها می باشد.

وی در ادامه سه اصل پیش بینی، پیشگیری و انقلابی بودن را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسوول حراست باید اهل بصیرت باشد تا در اجرای ماموریت های خود به خوبی ایفای وظیفه کند. مدیر کل افزود: اصل پیشگیری از لغزش ها و شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان به مسوول حراست در راستای اجرای این اصل مهم کمک می کند.

شناخت و تاکید بر اصول مهم و اساسی نظام اسلامی و داشتن روحیه انقلابی از سوی مسوول حراست از دیگر ویژگی هایی بود که مدیر کل کانون به آن اشاره کرد.

در این آیین از تلاش های مهدی قربانی مسوول سابق حراست کانون قدردانی شد و منیره جعفری به عنوان مسوول جدید حراست کانون پرورش فکری و کانون زبان استان اصفهان معرفی شد. وی قبل از این به عنوان کارشناس فرهنگی کانون مشغول به خدمت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =