دستان ما کلام ماست

مرکز فرهنگی هنری گرماب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نمایشگاهی تحت عنوان «دستان ما کلام ماست» جهت حمایت از عضو خود با نیازهای ویژه را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، سیدمونس حسینی مسوول مرکز گرماب در گزارشی بیان کرد: مرکز گرماب افتخار دارد که بار دیگر برگی زرین در کارنامه خود نقش بزند برگ زرینی از عشق و محبت معلم و مربی  به شاگرد که در اردیبهشتی ترین روزهای بهار و در روزهای زیبای هفته‌ی معلم و در سالی که با نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده  به بار نشست و به همه این پیام را دوباره گوش زد کرد که خداوند گرچه از بعضی‌ها، نعمت شنیدن، دیدن، حرف زدن و غیره را می گیرد ولی در عوض قدرت‌ها و توانمندی‌های فراوان و گسترده‌ای را به آنها می دهد.

وی در ادامه گفت: مرکز گرماب در این راستا  با همکاری مدرسه استثنایی غنچه گرماب به اجرای کارگاه‌های هنری برای دانش آموزان این مدرسه که به صورت عادی از این کارگاه‌ها استفاده می نمودند اقدام کرد تا با کشف استعداد دانش آموز ناشنوای (حسین قربانی) که در این مدرسه تحصیل می‌کند و با تلاش جهت رشد اعتماد به نفس ایشان و با آموزش تکنیک های هنری به این عضو عزیز مرکز  نشاط و سرزندگی دوباره به  دل و جان او بخشد.

 حسینی در پایان به جلب حمایت‌های حامیان بومی و غیر بومی اشاره کرد و گفت: خرید یک جفت سمعک برای این عضو تاثیر بسزایی در برقراری بهتر ارتباط با پیرامون را برای وی فراهم نمود و همچنین با پیگیری و ارتباط مستمر جهت شرکت ایشان در کارگاه‌های هنری مرکز و آموزش تکنیک‌های هنری (ویترا و لیوان‌های فانتزی با خمیر فیمو) در جهت رشد اعتماد به نفس و پرورش توانمندی‌های بالقوه و پرورش فکر و ذهن خلاق و همچنین کسب در آمد برای ایشان و خانواده نیازمندشان تلاش نمود.

برپایی ۲ نمایشگاه عرصه آثار دستی ایشان در اردیبهشت ۹۷ و همزمان با هفته ی معلم بود که با استقبال بسیار با شکوه جامعه فرهنگی و معلمان و اساتید منطقه و مسئولان شهری و شهرستانی و عموم مردم شهر مواجه شد.

کلیه آثار به فروش رسید و مسئول محترم بهزیستی شهر با اهدا کارت هدیه به عضو و قول اعطای وام به مبلغ ۲۰میلیون ریال به ایشان را نیز دادند.

کانون پرورش فکری مرکز گرماب  به عنوان نهادی که چنین  اقداماتی را در پرورش کودکان و نوجوانان منطقه  انجام می دهد  مورد تقدیر و تشکر حاضران قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =