کد خبر: 278894
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
بازدید 1510
مسئول حراست اداره کل کانون فارس معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون کشور از روح الله رنجبری تقدیر و داوود ایزدی به عنوان مسئول جدید حراست کانون فارس معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی، در مجتمع فرهنگی هنری این اداره کل برگزار شد، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس گفت: رسالت بزرگی بر دوش ماست و با نسلی متوقع و پرسشگر روبه رو هستیم و همین موضوع مسئولیت کانون را بیشتر می کند تا با مهر و عاطفه و با همتی بلند در عصر دیجیتال در خدمت کودکان و نوجوانان باشیم. افتخاری افزود: توسعه هر سازمانی بیش از هر چیز نیازمند نیروی انسانی مسئولیت پذیر، اخلاق مدار و پاسخگوست و وظیفه کانون، پرورش اعضا با همین ویژگی هاست.

وی تصریح کرد: حراست جایگاه خاصی در اداره ها دارد و حفظ و حراست از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن فضای سالم و امن کاری برای کارکنان از وظایف حراست است. حراست می تواند با جذب حداکثری و دفع حداقلی زمینه خدمت به ارکان مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند. مدیر کل کانون فارس خطاب به مسئول جدید حراست کانون در شیراز گفت: امیداست با علم  و تخصص مدیریتی که دارید با تفکر راهبردی، برنامه محور و توسعه دانش تخصصی خود در زمینه توسعه نیروی انسانی گام بردارید. ما معتقدیم در برابر تلاش و کوششی که به نیت قرب الهی صورت می گیرد خداوند پاداش دهنده است؛ بر این اساس با شعار حراست اثرگذار، تصمیم ساز و پاسخگو در خدمت کانونی ها باشید و امید که بتوانید با علم و تخصص خود  با نقش مشاوری امین ما را یاری کنید.

در این مراسم که با حضور قاسم تنها، مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون، فرهنگ، معاون این دفتر و مجید آرایی، کارشناس مسئول هماهنگی امور استان ها، معاون دفتر مرکزی حراست در استان فارس، رییس بازرسی آموزش و پرورش فارس، رییس اداره حراست آموزش و پرورش فارس، رییس اداره حقوقی پلیس امنیت اجتماعی و جمعی از فرهنگیان، مربیان مسئول و مربیان مراکز فرهنگی کانون فارس، مدیر کانون زبان و جمعی از کارکنان در مجتمع فرهنگی هنری کانون در شیراز برگزار شد از زحمات روح الله رنجبری، مسئول پیشین حراست کانون فارس تقدیر و این مسئولیت به داوود ایزدی سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =