کد خبر: 278905
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
دومین کارگاه آموزشی پویانمایی در کانون مازندران برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی پویانمایی ویژه مربیان فرهنگی و هنری کانون مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این دومین دوره از برگزاری کارگاه پویانمایی است که با حضور مربیان هنری و فرهنگی کانون 23 و 24 اردیبهشت  در مرکز آموزش چالوس برگزار شد.

این کارگاه آموزشی بیشتر با هدف توانمندسازی مربیان علاقمند کانون برای تولید آثار پویا نمایی در راستای تولید محتوای  فرهنگی و تربیتی  و نیز آموزش اعضای مراکز برای تولید انیمیشن صورت پذیرفته است که در یک فرایند تا پایان سال جاری استمرار خواهد داشت.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته  قرار است طبق این فرایند، حاصل این کارگاه به  جشنواره تخصصی پویانمایی کودک ونوجوان در استان مازندران منتهی شود.

مدیر کل کانون مازندران اما ضمن حضور در دومین دوره کارگاه آموزشی پویانمایی، با ابراز خرسندی از برگزاری چشنواره پویانمایی در استان گفت: تولید آثار هنری با توجه به تولید محتوا مهمترین رویکرد این جشنواره خواهد بود.

محمد علی یزدان شناس در گفتگوی با اعضای این کارگاه،  هنر پویانمایی  را یکی از موثرترین ابزار در انتقال مفاهیم اثر بخش در کودک ونوجوان عنوان کرد و توسعه این فعالیت را گامی ضروری در راستای کیفیت بخشی و به روزرسانی فعالیت‌های کانون دانست.

وی توجه به موضوعات مهم و قابل ملاحضه پیرامون را به عنوان سوژه برای تولید آثار انیمیشن دانست و خواستار دقت نظر مربیان نسبت به انتخاب موضوعشد.

علیرضا اوجی کارشناس ارشد تصویر سازی و از فعالان پویانمایی کشور آموزش این دوره را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =