نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان است

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون استان در جمع کارکنان این اداره کل ضمن تجلیل از تلاش های صادقانه و عاشقانه مربیان کانون، تبادل تجربیات و دیدگاه ها ، بررسی مسائل استان، ارائه پیشنهادات جهت رفع مشکلات، استفاده از خرد جمعی و ایجاد نشاط را از دلایل برگزاری این همایش استانی دانست.

وی عنوان کرد: جامعه ما بویژه کودکان و نوجوانان نیاز به شادابی و نشاط دارند و این رسالت بر دوش مربیان کانون است تا با برنامه هایی وزین و با نشاط در قالب فرهنگی، هنری و ادبی ضمن پرورش خلاقیت و استعدادیابی، سلامت جسمی و روانی اعضا را فراهم آورند.

صادقی ابراز امیدواری کرد تا در آستانه فصل تابستان بتوانیم میزبانان خوبی برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان باشیم، در همین راستا از مربیان خواست تا با فضاسازی مناسب و برگزاری کلاس های متنوع به استقبال فصل تابستان بروند.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با تأمین نیروی انسانی و رفع مشکلات موجود سه مرکز گرمه، اسفراین و مجتمع فراگیر بجنورد هر چه سریع تر به بهره برداری برسد تا بتوانیم طیف گسترده تری را تحت پوشش قرار دهیم و کودکان و نوجوانان از امکانات موجود در این مراکز بهره مند شوند.

گفتنی است اولین گردهمایی استانی مربیان مسوول ، فرهنگی و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال جاری در محل روستای گردشگری درکش در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =