کد خبر: 278917
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
بزرگداشت معلم ماندگار در کانون تنکابن

بزرگداشت معلم ماندگار، استاد «حسین وحیدی» در کانون پرورش فکری تنکابن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، به نقل از مرکز تنکابن،  آیین بزرگداشت این معلم پیش کسوت از سوی  آموزش و پرورش تنکابن  وبا همکاری کانون پرورش فکری  و چند  مدرسه در کانون برگزار شد.

استاد وحیدی در سال 1304 در قزوین به دنیا آمد و تحصیلات خود را در همان شهر به پایان رساند و بعد از استخدام در آموزش و پرورش به تهران منتقل و تا بازنشستگی در مدارس تهران تدریس داشتند

این استاد فرهیخته رکورد تدریس در آسیا را نیز دارند . همچنین دو نوع تمبرملی به نام استاد چاپ شده . استاد تالیفاتی هم در زمینه کاری خود دارند از جمله 3 جلد کتاب هندسه و حساب سوم تا ششم دبستان در سال 1337 همچنین نمایشنامه ها و اشعار گوناگون نیز از استاد به یادگار مانده است

مراسم بزرگداشت استاد با حضور فرماندار ویژه شهرستان و رئیس آموزش و پرورش و مسئولین شهری در سالن کانون پرورش فکری تنکابن برگزار شد . در این مراسم علاوه بر سخنرانی حسینی جو فرماندار تنکابن و رئیس آموزش و پرورش درباره خصوصیات استاد و همچنین تقدیر و تشکر ازاستاد برای 75 سال خدمت صادقانه به کودکان سرزمینمان فعالیتهای متنوع نیز توسط دانش آموزان برگزار شد .

اجرای دو سرود درباره معلم -شعبده بازی توسط یکی از دانش آموزان دبستان -اجرای موسیقی زنده و جشن 75 سالگی تدریس معلم ماندگار از جمله برنامه های این آیین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =