پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پیامی روز ملی روابط‌عمومی و ارتباطات را به تمامی تلاشگران این عرصه، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پیامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را به تمامی تلاشگران صدیق و سخت‌کوش حوزه‌ی روابط‌عمومی کشور به‌ویژه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کانون پرورش فکری تبریک گفت.

در پیام مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان آمده است:

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات، صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست؛ بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر یافتن رمز نفوذ در دل‌هاست و نشان از عمق توجه به این مقوله در دنیا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

بی‌شک، این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط‌عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده و به‌عنوان طلایهداران توسعه‌ی آگاهی، غیر قابل انکار و قابل تقدیر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در ادامه با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که «هر سازمانی که روابط‌عمومی آن فعال نباشد، آن سازمان مرده است» اظهار داشت: در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه‌ی عرصه‌ها پیشتاز است، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی دوچندان شده است؛ به‌گونه‌ای‌که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام‌شان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط‌عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

جمال در پایان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی به تمامی تلاشگران صدیق و سخت‌کوش حوزه‌ی روابط‌عمومی کشور به‌ویژه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی کانون پرورش فکری که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف، گام برمی‌دارند، تصریح کرد: امیدوارم فعالان این عرصه با استفاده از ابزارهای نوین و روش‌های خلاقانه بتوانند ارتباطات شایسته و مفیدی را با مخاطبان ایجاد کنند و در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت‌آفرین، پیروز و سربلند باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =