تکمیل مرکز فرهنگی هنری مادوان نیازمند 300 میلیون تومان اعتبار است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت 45 درصدی مرکز فرهنگی هنری مادوان، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز نیازمند 300 میلیون تومان اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عیسی گرجی‌زاده  اظهار کرد:  این مرکز در حال حاضر حدود 50  درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون 170 میلیون تومان برای ساخت این مرکز هزینه شده است، گفت:  تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز نیازمند 300 میلیون تومان اعتبار است.

وی افزود: اعتبار مصوب این مرکز فرهنگی هنری در سال 96 بیش از 292 میلیون تومان بوده است که فقط 58 میلیون تومان اختصاص داده شد.

وی با تاکید بر توجه و حمایت از قشر کودک و نوجوان توسط همه مسوولان و دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های فرهنگی، یادآور شد: این قشر آینده‌ساز جامعه بوده و اگر ما خواهان جامعه‌ای پیشرفته، سالم و اصلاح شده هستیم باید امروز به فکر این قشر بوده و گامی اساسی در راستای تربیت و تعلیم صحیح آنها برداریم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه دو شهرستان چرام و سوق فاقد مرکز فرهنگی و هنری هستند، خاطرنشان کرد: زمین برای ساخت مرکز در این شهرستان‌ها مشخص شده است (چرام یک هزار متر و سوق 700 متر مربع) و در آینده‌ای نزدیک کار ساخت مراکز این شهرستان‌ها انجام خواهد شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای  18 مرکز فرهنگی هنری ثابت ، سیار و پستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =