کد خبر: 278959
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
بازدید 1531
جشن اختتامیه طرح کانون مدارس در مراکز فرهنگی هنری هرمزگان

هم‌زمان با پایان سال تحصیلی مراکز فرهنگی هنری کانون جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه را در مدارس و مراکز کانون برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، جشن اختتامیه " طرح کانون مدرسه " هم‌زمان با پایان سال تحصیلی جاری در مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان و مدارس شرکت کننده در این طرح اجرا شد.

طرح کانون مدرسه عنوان طرحی است که بر اساس آن از ظرفیت‌ها وقابلیت‌های فرهنگی هنری وادبی کانون در راستای درونی کردن مفاهیم آموزشی دانش‌آموزان مدارس دوره ابتدایی، ترویج کتابخوانی، پرورش توان تفکر وقدرت نقداستفاده می‌شود.

ارزیابی‌های انجام شده حاکی از آن است که این طرح باعث افزایش رغبت دانش‌آموزان به کتاب و کتابخوانی شده است.

ایجاد خلاقیت و نوآوری و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش آموزان، انس دانش آموزان با مطالعه و کتابخوانی و پرورش قوه تفکر، لذتبخش کردن محیط یادگیری و استفاده از سبک‌های متنوع یادگیری با آموزش‌های غیر مستقیم از اهداف این طر می‌باشد.

بر همین اساس مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری هرمزگان با اجرای هدفمند و مبتنی برنیاز دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ با بهره گرفتن از و افزایش فرصت‌ها وموقعیت‌های جدید یادگیری برا عمق بخشیدن به درک مفاهیم به دانش‌آموزان گام‌های موثری برداشت.

براساس این گزارش پس از پایان یافتن این طرح در مدارس کانون هرمزگان جشن اختتامیه این طرح با حضور دانش‌آموزان مدارس در مراکز فرهنگی کانون و مدارس برگزارشد.

جشن اختتامیه طرح کانون مرکز فرهنگی هنری  مجتمع آفرینش بندرعباس

این جشن با حضور دانش‌آموزان  دختر پایه‌های دوم وسوم دبستان نجمیه که در طرح کانون مدرسه حضور داشتند در سالن سینمای کانون برگزارشد

 اجرای مسابقه علمی، پخش انیمیشن و معرفی کتاب، اهدای جایزه به کلیه دانش آموزان شرکت کننده در طرح، بازدید  از نمایشگاه آثار طرح، اهدا لوح تقدیر و هدیه به معلمان ومربیان  از جمله برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ بندرعباس (مرکز فراگیر)

اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز شماره ۳ بندرعباس با حضور ۱۶ نفر از اعضای با اختلال شنوایی دبستان پیوند بندرعباس در سالن این مدرسه برگزار شد. در این جشن که با حضور مدیردبستان طلعت کمال زاده و معلمین طرح برگزار می شد مسئول کانون فراگیر دومین سال اجرای این طرح با دانش آموزان این مدرسه را موثر دانست. اجرای قصه گویی، اهدا کتاب و لوح تقدیر به معلمان از بخش های دیگر  این جشن بود.

همچنین این مرکز پایه چهارم دبستان دخترانه فروغ دانش را تحت پوشش طرح کانون مدرسه قرار داده است.

جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس

مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس " مرکز تخصصی سفال" با اجرای جشن " از طرح کانون مدرسه تا تابستان با کانون " با حضور دانش‌آموزان مدرسه پسرانه علی‌اکبری‌زاده به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری پرداخت.

قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، معرفی برنامه‌های تابستانه و بازدید از نمایشگاه تخصصی سفال  وتقدیر مدیر و معلمان شرکت کننده در طرح از جمله برنامه‌های این جشن بود.

جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری بستک

همچنین درمراسم جشن اختتامیه مرکز فرهنگی هنری کانون بستک دانش‌آموزان دبستان حافظ حضور داشتند.

قرائت دسته جمعی قرآن توسط دانش آموزان، قصه گویی مربیان، مسابقات شاد و جذاب، قرائت دکلمه، نمایش عروسکی بهار دوستی توسط خود دانش آموزان و پخش کلیپی از تصاویر فعالیتهای طرح کانون مدرسه از جمله برنامه‌های انجام شده در این جشن بود.

در پایان این مراسم ازهمکاری معلم‌ها مدیر مدرسه با لوح سپاس و هدیه  تقدیر شد.

جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه

مربیان مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه نیز با ایجاد فضایی شاد همراه با بازی و سرگرمی پایانی خوش را در ذهن اعضای طرح کانون مدرسه ایجاد کردند.

این جشن با حضور ۲ دبستان دخترانه و ۲ دبستان پسرانه مقطع سوم  در مدارس شرکت کننده در طرح برگزارشد.

اجرای نمایش آدم کوچولوی گرسنه، برگزاری مسابقه و جشن از جمله برنامه‌های اجرا شده دراین مراسم بود.

جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری میناب

جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری میناب با حضور پایه‌های دوم و سوم دبستان نرگس خاتون و پایه‌های دوم تا پنجم دبستان پسرانه شهید حقانی اجرا شد.

قرائت دسته جمعی قرآن توسط دانش آموزان، قصه گویی مربیان، مسابقات شاد و جذاب، قرائت دکلمه، بهار دوستی توسط خود دانش آموزان از جمله برنامه‌های انجام شده در این جشن بود.

در پایان این مراسم ازهمکاری معلم‌ها  و مدیر مدرسه تقدیر شد.

جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری هرمز

این مراسم در مرکز فرهنگی هرمز با حضور دو مدرسه دوره ابتدایی دبستان دخترانه اعتصامی و دبستان پسرانه شهید سلامتی برگزارشد.

قصه گویی، شعر خوانی، معرفی کتاب،   معرفی شاعران ونویسندگان کودک، تقدیر از معلمان شرکت کننده در طرح برگزار شد.

جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری سیریک

این جش با حضور پایه‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم دبستان شریعتی شهرستان سیریک  در مدرسه برگزارشد.

شعر خوانی دانش‌آموزان، قصه‌گویی و اهدا کتاب از جمله برنامه‌های اجرا شده در جشن اختتامیه بود.

دیگر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کانون هرمزگان نیز با حضور در مدارس شرکت کننده در طرح جشن اختتامیه این طرح را برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =