گشایش دفتر جدید مدیریت کانون زبان استان در اداره کل کانون پرورش فکری مازندران

دفتر جدید کانون زبان مازندران در اداره کل کانون پرورش فکری استان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، دفتر جدید مدیریت کانون زبان در استان مازندران در طبقه همکف این اداره کل گشایش یافت.

عیسی قاسمی طوسی با تبریک گشایش این دفترو بازید از اتاق ها و فعالیت‌های این کانون در مازندران ، با مهم خواندن یادگیری زبان دوم افزود: توسعه روز افزون ارتباطات در گستره بین المللی اقتضا می کند تا تقویت فعالیت‌های آموزشی این حوزه جدی گرفته شود.

و با تاکید بر سابقه کانون زبان و وسعت خدمات آن در استان، نقش این مجموعه  آموزشی را در کیفیت بخشی به آموزش زبان های خارجی قابل ملاحظه دانست و از این مجموعه حمایت کرد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با تاکید بر نقش تیلیغات و آشنایی بیشتر خانواده‌ها با خدمات ارایه شده در مراکز کانون زبان مازندران، خواستار معرفی هر چه بیشتر این مجموعه آموزشی وابسته به کانون پرورش فکری به جامعه  شد .

در ابتدای این برنامه، مدیر کل کانون مازندران هم به بیان گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات کانون زبان در استان پرداخت و افزود: کانون زبان ایران یک دستگاه آموزشی  وابسته به کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بوده که در حوزه زبان های خارجی  در سراسر کشور فعالیت دارد.

محمد علی یزدان شناس  با بیان اینکه کانون زبان در مازندران جزو سومین استان کشور به لحاظ رتبه و ظرفیت است، افزود: کانون زبان در مازندران دارای 32 مرکز و 28 هزار زبان آموز است و با داشتن 300 مدرس مجرب و 111 کادر اداری در در سه گروه ؛ کودک، نوجوان و بزرگسال، به علاقمندان زبان، خدمات ارایه می نماید.

 کانون زبان فعالیت رسمی اش را از فروردین سال 1322 در ایران شروع نموده و تا کنون در سراسر کشور دارای شعبه های متعدد است و به آموزش زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه و  روسی می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =