کد خبر: 278970
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
اختتامیه طرح کانون مدرسه در اسفراین

اختتامیه طرح کانون و مدرسه در مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری شماره ۲ اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی، جشن  پایان طرح کانون و مدرسه  مرکز شماره ۲ اسفراین  با حضور اعضا،  معلمان، والدین و مربیان کانون  در  مدرسه دخترانه شهید کاوه برگزار شد.

صدیقه محمد آبادی مربی مسوول این مرکز فرهنگی هنری با اعلام این خبر گفت :کانون مدرسه طرحی است که به منظور بهره مندی عموم دانش آموزان مدارس از ظرفیت های موجود در مراکز فرهنگی هنری صورت می پذیرد وطی آن دانش آموزان دوره ی ابتدایی درقالب یک برنامه ی مشخص هدفمند و از پیش تعیین شده درمراکز کانون حضور پیدا می کنند وبا برنامه های متنوع وجذاب فرهنگی هنری که به سبک وشیوه ای نوین ارائه می گردد،با مهارت های زندگی آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه در این طرح که  از اول آبان ماه سال تحصیلی ۹۷_۹۶ در کانون پرورش فکری شماره ۲ اجرایی شد و تا اردیبهشت سال ۹۷ گفت: مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان با همکاری مدارس شهری به اجرای آن پرداختند.

وی بیان کرد :از جمله اهداف این طرح، شناسایی وشکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف فرهنگی، ادبی وهنری و ترغیب معلمان به مشارکت ونقش پذیری در انجام فعالیت ها به زندگی به روش های موثر وجذاب درکانون بوده است و مخاطبان آن؛ دانش آموزان دختروپسرپایه دوم، سوم،چهارم و پنجم بوده اند.

وی عنوان کرد: در این جشن برنامه هایی همچون: تلاوت قران، اجرای سرود ملی، اجرای سرود کانون مهربانی توسط دانش آموزان، مسابقه دارت، طناب زنی و...  اعضا به همراه مادران ، شعر خوانی،اجرای نمایش خلاق. معرفی ایام و وقایع پیش رو،  اهدا جوایز، پذیرایی ، و ... اجرا گردید.

لازم به توضیح است که کلیه دانش آموزان این طرح به مدت یکسال از تاریخ عضویت می توانند به صورت رایگان از فعالیت های مرکز بهره مند شوند و تمدید عضویت این اعضا درسال آینده طبق مقررات تمدید عضویت انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم ازهمکاری معلم‌ها  و مدیر مدرسه  تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =