کد خبر: 278979
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
بازدید 652
گردهمایی مربیان مسئول کانون فارس برگزار شد

گردهمایی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس با حضور مدیر کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس، مربیان را سرمایه های گرانقدری دانست که لازم است با کسب اطلاعات به روز و کارآمد در خدمت به نسل کودک و نوجوان که تفاوت های اساسی با نسل های پیشین دارند تلاش کنند.  

وی خطاب به مربیان مسئول گفت: در آستانه فصل تابستان و اوقات فراغت ضروری است که با نگاه نو و برنامه ریزی تازه از مخاطبان در کانون استقبال شود و با نگاه تعلیمی و تربیتی در پرورش افکار و اندیشه هایشان کوشا بود.

افتخاری با اشاره به انس و مودتی که در بین کارکنان کانون به مثابه خانواده جاری است یادآور شد: همچنان معرفی این خانواده و کانون مهربانی به اقشار مختلف اجتماع و آگاهی خانواده ها از فعالیت های جاری کانون از وظایف اساسی تک تک کارکنان و مربیان به شمار می رود.

در این گردهمایی که به صورت پرسش و پاسخ در مرکز فرهنگی هنری شماره 5 شیراز برگزار شد، مربیان مسئول به ارائه گزارش فرهنگی، هنری و ادبی مراکز پرداخته و درخواست و مطالبات خود را با مدیر کل استان مطرح کردند. در این نشست همچنین مسائل جاری مراکز در رابطه با امور کارگزینی، امور مالی، امور عمرانی و امور فرهنگی مطرح شد که معاون فرهنگی و کارشناسان هر حوزه به ارائه پاسخ به همکاران پرداختند.

گردهمایی مربیان مسئول با نماز جماعت و دورهمی شام به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =