مربیان باید عاشق کار با کودکان و نوجوانان باشند

عیسی گرجی زاده عشق به کار برای کودکان و نوجوانان را مهمترین و ضروریترین عامل برای کار و فعالیت مربیان در کانون دانست.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، عیسی گرجی زاده  مدیرکل کانون استان که در گردهم‌آیی یک روزه مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی کانون سخن می‌گفت، با تاکید بر این‌که نیروی انسانی از ارکان اصلی هر سازمان است گفت: مربی تا عاشق کار و فعالیت در کانون نباشد نمی تواند آنگونه که باید فعالیت ها را به کودکان و نوجوانان ارائه دهد.

وی افزود: دارا بودن شخصیت های تربیتی ، آموزشی و اجتماعی از دیگر خصوصیاتی است که مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید به آن مجهز باشد.

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مطالعه کتاب توسط مربیان و کارکنان بیان داشت: هر کتاب که در کانون به چاپ می رسد و به کتابخانه ورود پیدا می کند، باید ابتدا توسط مربیان و کارکنان مطالعه گردد .

ایشان ابراز داشت:کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید  مهربانی ، خوشرویی و رعایت حقوق شهروندی را الگوی برنامه های خود قرار دهند.

در این نشست کارشناس مسوول فرهنگی ادبی و هنری  این اداره کل نیز به تشریح و تبیین برنامه های سال 97 پرداخت افزود: مراکز فرهنگی هنری با برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی ، هنری و ادبی نسبت به غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اقدام نمایند.

مجید عسکری ادامه داد: فعال سازی کارگاههای دوره ای (شهریه ای  از مهمترین فعالیت های کانون استان در سال جاری می باشد.

وی ادامه داد: زمینه سازی حضور فعال اعضا در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی هنری و ادبی ، تلاش در جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، تلاش به منظور جذب و پایدارسازی اعضاء، تلاش در جهت خلاقیت ،نوآوری طرح ها ،ایده های نو و روش های اجرایی آن ، کیفیت بخشی و تنوع بخشی به فعالیت ها با توجه به نیاز و علایق اعضا از دیگر برنامه های سال 97 کانون استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

در ادامه این نشست سوالات، پیشنهادات و انتقادات توسط مسئولان مراکز مطرح و با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و راه‌کارهای مناسب پیشنهاد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =