کد خبر: 278992
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
بازدید 519
تجلیل از مدیران و معلمان طرح کانون‌مدرسه در سمنان

آیین گشایش نمایشگاه آثار اعضا و تجلیل از مدیران و معلمان طرح کانون‌مدرسه در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نشست مدیران مدارس مجری طرح کانون‌مدرسه و مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار شهری این شهرستان و همچنین مدیران مدارسی که با کتابخانه پستی سمنان در امر کتاب و کتاب‌خوانی همکاری داشتند در روزهای پایانی اردی‌بهشت با گشایش نمایشگاهی از آثار اعضای طرح با عنوان «پرواز پروانه‌ها» در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان برگزار و با اهدای لوح سپاسی از مشارکت و همراهی آنها در اجرای مؤفق این طرح قدردانی شد.

گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان اظهار داشت: در این نشست، مدیران مدارس ضمن ابراز خرسندی از خلق آثار کیفی توسط دانش‌آموزان عضو طرح کانون‌مدرسه و پیامدهای مثبت و اثربخش این طرح از مدیرکل و مربیان کانون پرورش فکری قدردانی کردند و در ادامه از سوی مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری درخصوص اهداف اجرای طرح کانون‌مدرسه، کیفیت فعالیت‌های اجرایی مربیان در راستای محتوای کتاب‌های درسی دانش‌آموزان و... مطالبی بیان شد.

شاهی همچنین خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی ۱۶ مدرسه و ۳۰ کلاس درس در طرح کانون‌مدرسه میهمان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار شهری حوزه‌ی سمنان بودند و بیش از ۲۲۵ دفعه فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی برای این اعضا اجرا شد.

گفتنی است؛ در پایان طرح کانون‌مدرسه از ۳۱۰ کارشناس، مدیر و معلم آموزش و پرورش که همکاری و همراهی شایسته‌ای با مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان داشتند از سوی مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری با اهدای لوحی، قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =