کد خبر: 278997
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
تقدیر مادر شهید مساح از اعضای کارگاه سفال کانون شماره 2 بیرجند

مادر شهید حمید رضا مساح از سه عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند به همراه مربیشان که سردیس فرزند شهیدش را با گل سفال ساخته بودند، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در دیدار مادر شهید حمید رضا مساح با مدیر کل کانون پرورش فکری، سه عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند به نام‌های « مهدیه زارع، مهدیه رمضانی، محدثه افراخته» به همراه مرضیه حسن پور مربی هنری کارگاه سفال میهمان این دیدار شدند.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ اخلاص، ایثار و شهادت به ویژه در بین کودکان و نوجوانان است، نباید از خودگذشتگی  رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را به فراموشی بسپاریم.

مدیر کل کانون استان خاطر نشان کرد: شهیدان از منافع دنیایی خود گذشتند تا امروز ما در آرامش باشیم، باید آن‌گونه عمل کنیم که در آن دنیا شرمنده شهدا نباشیم.

در ادامه مادر شهید مساح با قدردانی از اقدام ارزشمند اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند در ساخت سردیس شهدا، به بیان خاطراتی از دوران نوجوانی فرزند شهیدش پرداخت و در پایان با اهدای هدایایی به اعضا از تلاش آنان در زنده نگه داشتن یاد شهدا  قدردانی کرد.

گفتنی است: مجید کریمیان رییس حوزه هنری استان نیز در ادامه این دیدار با اهدای هدایایی از این اعضا تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =