کد خبر: 278999
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
آیین افتتاحیه ی جشنواره ی کتابخوانی رضوی در شهرکرد

هشتمین جشنواره ی کتابخوانی ملی رضوی با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه های استان و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: همزمان با برگزاری مسابقات رضوی کشور آیین افتتاحیه ی جشنواره ی کتابخوانی رضوی در شهرکرد یا حضوران مدیران کل دو ارگان، مسئولان  و کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 شهرکرد برگزار شد.

تبیین و تشریح جشنواره ی کتابخوانی رضوی برای اعضای و مدعوین حاضر در این آیین با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله موارد مطرح شده در این افتتاحیه بود.

سخنرانی مدیران کل نهاد کتابخانه ها و کانون پرورش فکری، معرفی کتابهای مدنظر در جشنواره ی کتابخوانی، شعر خوانی اعضا، اجرای موسیقی زنده توسط سارا کاظمی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد، تجلیل از فریبا ریاحی معاون فرهنگی کانون به عنوان فعال مسابقات رضوی، پخش کلیپ های انیمیشن با محوریت رضوی، پخش کلیپ روند اجرایی جشنواره ی کتابخوانی رضوی در سالهای گذشته  و رونمایی از 8 کتاب تالیف شده در جشنواره ی بین المللی کودک و نوجوان رضوی از جمله برنامه های اجرا شده در این آیین محسوب می شد.

در این آیین که همزمان با هفته ی روابط عمومی نیز برگزار شده بود از لیلا جعفری قهفرخی کارشناس روابط عمومی کانون به عنوان مولف کتاب رضوی با عنوان زائر بهار تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است کتابهای کاش تو را می دیدم و مسافر هشتم از مژگان شیخی انتشارات قدیانی، مهمان خراسان نویسنده سعید بیابانکی و مژده گل شاعر محمود پور وهاب از انتشارات جمکران عناوین کتابهای معرفی شده در هشتمین جشنواره ی کتابخوانی ملی رضوی توسط نهاد کتابخانه های استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =