کد خبر: 279003
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
بازدید 620
دورهمی مربیان و خانواده‌ها در کانون شفت

دومین جشن «پیوند خانواده و کانون» به منظور آشنایی افزون‌تر خانواده‌ها با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، طی برگزاری این ویژه‌برنامه که  با هدف آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با  فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کانون صورت‌گرفت. بیش از ۵۰ نفر از کودکان و اولیای کودکان پیش‌دبستانی حضورداشتند.

براساس این گزارش، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شهرستان شفت در این مراسم به اهمیت غنی‌سازی وقت‌های آزاد کودکان و نوجوانان پرداخت و با یادآورشدن نقش فعالیت‌های کتاب‌محور کانون در افزایش توان‌مندی اعضا گفت: ارایه‌ی خلاقانه و هدف‌مند این برنامه‌ها  از سوی مربیان، در کشف و پرورش استعدادهای آینده سازان ایران اسلامی نقشی اساسی دارد.

 بتول آقاجانی در همین حال به‌صورت مصداقی پیرامون تاثیر این فعالیت‌ها بر روند رشد کودک سخن‌گفت و موفقیت اعضای کانون را نتیجه همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با این فعالیت‌ها عنوان‌کرد.

قصه‌گویی، خوانش شعر، معرفی کتاب و هم‌چنین هنرنمایی محبوبه فیاض، مجری صدا و سیمای مرکز گیلان  ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و درادامه نیز حاضران از نمایشگاه دست‌آوردهای فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شفت بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =