کد خبر: 279004
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
بازدید 1267
عضو کانون تهران برگزیده مسابقات کشوری رباتیک شد

در دومین دوره از مسابقات کشوری رباتیک کودکان و نوجوانان «دوکوکاپ» که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، عضو کودک مرکز شماره ۲۹ کانون استان تهران، موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان تهران، در دومین دوره از مسابقات کشوری  DOCOCUP ۲۰۱۸ که در دانشکده فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، ۹۰۲ نفر در مقاطع سنی مختلف شرکت داشتند.

بنا  بر این گزارش، در این مسابقه کشوری، شرکت‌کنندگانی از ۴ استان نیز حضور داشتند و در رقابتی دو روزه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۵ سال در رشته‌های دانش ۱ و ۲، ربات آتش‌نشان، ربات فوتبالیست، ربات جنگنده و ربات مسیریاب باهم مسابقه دادند.

بر همین اساس، اعضای مراکز شماره ۳۵،۳۰،۲۹,۱۸ و علوم کانون تهران نیز، پس از گذراندن دوره‌های آموزش رباتیک در این مراکز، با مربی‌گری تورج توکلی در این رقابت شرکت کردند که در پایان « سید محمدجواد نبوی» عضو کودک مرکز شماره ۲۹ موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

گفتنی است همزمان با برگزاری این مسابقه، نمایشگاهی از ربات‌های شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان در محل برگزاری این رویداد برپا شد.

آموزش رباتیک چند سالی است در مراکز کانون استان تهران باهدف بهبود سطح علمی و توان ذهنی کودکان و نوجوانان، پرورش خلاقیت و استعدادیابی، تقویت روحیه کار تیمی و افزایش اعتمادبه‌نفس برگزار می‌شود و تاکنون اعضای این مراکز در سطوح مختلف مسابقات رباتیک، موفقیت‌هایی به دست آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =