کد خبر: 279006
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
بازدید 916
پایان طرح کانون‌مدرسه در گرمسار

آیین اختتامیه طرح کانون‌مدرسه با تجلیل از مدیران و معلمان مجری طرح در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گرمسار برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی هدایت‌فر مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گرمسار از آیین اختتامیه و تجلیل مدیران و معلمان طرح کانون‌مدرسه در صبح یک‌شنبه  ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این آیین که حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرامی امام جمعه شهرستان، قربانعلی زمانی مدیر آموزش و پرورش، تقی نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس فرمانداری گرمسار، مدیران و معلمان طرح کانون‌مدرسه حضور داشتند نمایشگاه آثار اعضا گشایش یافت.

هدایت‌فر در ادامه افزود: امام جمعه شهرستان گرمسار ضمن قدردانی از تلاش مربیان کانون پرورش فکری و تعامل سازنده آنها با مدیران مدارس، خواستار ارتباط مستمر و هدفمند مربیان کانون پرورش فکری با اولیای تربیتی و والدین دانش‌آموزان شد.

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گرمسار، هدف از طرح کانون‌مدرسه را توسعه مهارت‌آفرینی، آموزش دانش‌آموزان در محیط شاد و غیر درسی به منظور شناخت مکارم اخلاق و نکات تربیتی اسلامی با خلاقیتی نوین، عنوان و خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۲۰۰ اثر خلق شده اعضای طرح کانون‌مدرسه در قالب نقاشی، کاردستی، طرح‌های ادبی و...، تعداد ۵۰۰ اثر در نمایشگاه قرار گرفت.

گفتنی است؛ تلاوت قرآن، همخوانی سرود ملی، نمایش گوشه‌ای از فعالیت‌های مربیان طرح‌کانون‌مدرسه در قالب کلیپ کوتاه، بیان اهداف طرح و تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها از سوی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گرمسار، بازدید از نمایشگاه آثار و... بخشی از برنامه‌های این آیین بود و در پایان از زحمات مدیر آموزش و پرورش گرمسار و همراهی و همکاری شایسته مدیران و معلمان طرح با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =